Vacker utsikt och bra behandlingar, Grand hotel Saltsjöbaden...




Är du sugen på lite avkoppling efter en hård stressig vecka? Eller vill du och din kära bara ta det lugnt och mysa?
Då kan jag rekommendera detta hotell.

Jag var här på ett besök tillsammans med två kollegor/vänner. Ett perfekt ställe för en möhippa eller tjejkväll!

Vi tog en taxi direkt efter en stressig dag på jobbet, kastade av bagaget i vårt hotellrum som för övrigt var stort, luftigt och hade underbara sängar. Ett stort plus för den vackra utsikten!

Ni som har följt min blogg kan däremot se att det inte är min smak i inredningen men man kan inte alltid det som man vill.



På vår vistelse valde vi

Livsnjutar Paket

4260:-

I paketet ingår:

Övernattning, tre rättersmiddag, entré till Grand Spa, 25 min behandling samt frukost för två personer i ett dubbelrum.


Visst lät det bra? och visst fick vi njuta av livet en stund...



Vi alla hoppade i bubbelpoolen och värmde oss tills en efter en blev kallad till en varsin behandling, jag fick en ryggmassage med mycket avkopplande musik och jag verkligen njöt!

Sen var det att hoppa i bubbelpoolen igen och vänta tills alla vara klara... Relaxen var jättemysig och fräsch och det fanns handdukar och baddrockar. Ni vet ju att jag alltid letar efter det lilla extra och det fanns det här. Frukt, vatten, juice och nötter som man fick ta av hur mycket man ville och bara mysa.

Personalen här var väldigt hjälpsamma och mycket trevliga!

Efter relaxen fick vi vår efterlängtade tre rätters middag, maten och servicen mycket god! Men sen vart det rätt dött så vi beställde in vin till rummet och forsatte vårt egna kalas....

Morgonen därpå avnjöt vi en bra frukost med mycket tillbehör och bakelser av olika slag!



Bilden är på restaurangen....mysigt va?

Sen var det att återgå till relaxen, denna gång i deras pool!



Det är en hyfsad stor pool för att var ett spa och här plaskade vi och varvade med lite simlängder, i poolen fanns en ström så man kunde i stort ligga stilla och bara simma mot den. Vid poolen fanns också riktigt sköna liggstolar som man kunde sova i. Självklart fanns det även här frukt, vatten, juice och dylikt.

Stort plus var att det fanns härliga duschar med olika funktioner så efter denna eftermiddag vart man torr som ett russin efter allt duschande och badande men härligt var det!

Kan verkligen rekommendera detta trevliga och avkopplande hotell. Det enda minus var att det fanns inte mycket att göra på kvällen samt att tandborstar och produkter måste man köpa för en slant (kräsen som jag är tycker jag självklart det ska finnas till hands)

Mitt genomsnittliga betyg för detta hotell är BBBB

För att läsa mer om detta hotell gå in på http://www.helnan.info/Saltsjobaden


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
BlogRankers.com